Menu
EUR

Klantenservice

Telefoonnummer
+31 85 773 1906
E-mailadres
[email protected]
Live chat
Ma - vr: 08.30 - 23.00, za - zo: 08.30 - 17.00 uur

Neem contact op - u kunt ons bereiken op ma-vr 8:30-23:00

Contactgegevens

+31 85 773 1906
+31 85 773 1906
KVK nummer: NL856613654B01
NoodverlichtingLED.nl Euregioweg 277
7532 SM Enschede
Nederlands

Veelgestelde vragen

Bestellen
Tot welk tijdstip kan ik nog bestellen om de order de volgende dag te ontvangen?

We doen alles om ´Op werkdagen voor 23.00u besteld, morgen in huis´ waar te maken.

Het magazijn pakt bestellingen op werkdagen in tot 23:15. Voor afleveringen in Nederland en België gaan deze pakketjes vervolgens dezelfde dag nog mee met PostNL, waardoor die normaliter de volgende dag worden geleverd (exclusief zondag en maandag, want het magazijn is zaterdag en zondag gesloten). PostNL levert ook op zaterdag. Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor u de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder u bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?

Wanneer wij uw betaling direct hebben ontvangen op werkdagen voor 23:00, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden aangeboden aan PostNL. Word je bestelling met DPD verzonden (pakketten > 100 cm), dan dient je bestelling vóór 15:00 te zijn opgegeven. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en meegegeven aan de pakketdiensten. Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. PostNL levert ook op zaterdag. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor u de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder u bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Soms kan het voor komen dat de orderbevestiging in de ongewenste e-mailbox (SPAM) terecht komt. We willen u dan ook vragen om ook in deze map te kijken. Het kan ook zijn dat er een foutief e-mailadres is ingevoerd tijdens het bestelproces. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

Waar kan ik terecht met mijn vragen en hoe kom ik in contact met de klantenservice?

We zijn elke werkdag van 8:30 tot 23:00 bereikbaar via de chat op de website en op telefoonnummer +318 5773 1906. Tevens zijn we bereikbaar op het volgende e-mailadres: [email protected]We streven er naar om elke werkdag voor 23.00 de e-mails van dezelfde werkdag te beantwoorden. U hoeft dus nooit lang te wachten op een antwoord.

Kan ik een order annuleren of wijzigen?

U kunt een order annuleren of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected].

Prijzen en betaling
Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons op de website betalen door gebruik te maken van iDeal, Bancontact/Mistercash, Sofortbanking of op basis van bankoverschrijving. U vindt hier een overzicht van al onze betaalmethoden.

Is er nog een korting mogelijk?

Onze noodverlichting is al erg scherp geprijsd, hierdoor is er geen extra korting mogelijk bovenop de genoemde staffelkorting. De staffelkorting vindt u op de productpagina. Bent u installateur of brandbeveiligingsspecialist? U kunt een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected].

Kan ik grotere aantallen afnemen of als tussenhandel inkopen?

Het is mogelijk om grotere aantallen af te nemen of als wederverkoper in te kopen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen via [email protected].

Kan er ook besteld worden en na levering pas betaald worden?

Uw order wordt verzonden nadat we de betaling hebben ontvangen.

Als ik per bankoverschrijving betaal, wordt de order dan ook dezelfde dag verzonden?

Als u per bankoverschrijving betaald, dan kan het soms een werkdag duren voordat de betaling verwerkt is en zichtbaar is bij ons. Mocht u de producten met spoed nodig hebben, dan kunt u ons ook een betalingsbewijs (printscreen) opsturen (tot 400 euro), zodat uw order alvast verzonden kan worden.

Kan ik eerst een offerte opvragen?

U kunt een prijsopgave op maat aanvragen via [email protected]. U ontvangt dan bijna altijd dezelfde werkdag voor 17.00 (en anders binnen 24 uur) een prijs op maat.

Kan ik ook met een creditcard betalen?

Dit is mogelijk, je kunt voor deze betaalmethode kiezen tijdens het afrekenen.

Zijn de genoemde prijzen op de website inclusief of exclusief btw?

De genoemde prijzen op de website zijn exclusief btw.

Voorraad en verzending
Zijn alle producten op voorraad?

In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat u een melding krijgt dat u maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende is.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn €4,95. De verzendkosten naar een adres in België zijn €7,95. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

Is het mogelijk om de order af te halen?

Het is mogelijk om een order af te halen. We willen je tevens vragen om ons vóór 14:00 per e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat u de order komt afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat en dat je deze kunt afhalen tussen 16:00 en 17:00.

Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?

We verzenden naar alle landen buiten Nederland. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

Met welke koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?

In Nederland en België wordt uw pakket met PostNL geleverd. In de rest van Europa wordt uw pakket geleverd met DPD.

Leveren jullie ook op zaterdag?

PostNL levert in Nederland en België op zaterdag de pakketten af. Voor andere Europese landen kan het vaak enkele werkdagen duren.

Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?

Het komt heel regelmatig voor dat uw order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht of de grootte van het pakket. Hierbij kan het voorkomen dat er één van de twee pakketten in het sorteringsproces vertraging heeft opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen over de levering van uw order via [email protected]. Ook kunt u de levering volgen via de traceercodes die u heeft ontvangen per email.

Overige vragen
Wat is de garantietermijn op de producten?

Particuliere klanten krijgen 3 jaar garantie op armatuur en accu.

Wat is het aantal branduren van de LEDs in de armaturen?

Het aantal branduren van de lampen is gemiddeld 20.000 uur.

Wat moet ik doen als ik mijn producten retour wil sturen?

Uw retouraanvraag kunt u eenvoudig bij ons aanmelden via ons retourportaal. Met uw ordernummer en e-mailadres kunt u inloggen en vervolgens kunt u aangeven welke producten u retour wil sturen. U kunt meteen het retourlabel downloaden. Het is belangrijk dat het retourlabel geprint wordt en op de doos wordt geplakt, de barcode is niet vanaf een telefoon in te scannen.

U kunt de bestellingen retourneren naar:
PrikkabelLED p/a Labora Quadratum
Euregioweg 277
7532 SM Enschede

Het is belangrijk dat u het verzendbewijs bewaard zolang uw retour door ons nog niet is verwerkt. Wanneer mogelijk, dan is het handig als u de originele pakbon in het pakket doet, zodat uw retour snel verwerkt kan worden door ons magazijn.

Is het ook mogelijk om producten op maat te bestellen, bijvoorbeeld een specifiek armatuur?

We kunnen ook armaturen op maat produceren, maar hier zitten wel wat voorwaarden aan verbonden. Wanneer u hier meer informatie over wenst te ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen.

Ik heb na ontvangst van mijn order geconstateerd dat er een defect bij zit. Wat moet ik nu doen?

We willen u vragen om dan per e-mail te laten weten welke producten defect zijn. We zullen u dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 24 uur een reactie te geven om het samen op te lossen.

Kan ik een nul-factuur ontvangen, wanneer ik een zakelijke bestelling plaats vanuit België?

Wanneer u een geldig btw-nummer heeft en deze invoert bij uw adresgegevens, dan zal de website automatisch de btw verrekenen naar 0%.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €55,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring. Onze partners verzamelen gegevens en gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en te meten. Bekijk hoe wij en onze partners gegevens verzamelen en gebruiken via onze Privacy- and cookieverklaring pagina. Mogen we uw gegevens gebruiken om u relevante advertenties te laten zien? U kunt uw keuze op elk gewenst moment wijzigen via onze Privacy- en cookieverklaring pagina. Ja Nee Meer over cookies »