Klantenservice

Neem contact op
Verstuur
Still a question? Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Bestellen
    • 1.1. Tot welk tijdstip kan ik nog bestellen om de order de volgende dag te ontvangen?
      • Het magazijn pakt bestellingen op werkdagen in tot 20:45. Voor afleveringen in Nederland en België gaan deze pakketjes vervolgens dezelfde dag nog mee met PostNL, waardoor die normaliter de volgende dag worden geleverd (exclusief zondag en maandag, want het magazijn is zaterdag en zondag gesloten). PostNL levert ook op zaterdag. Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor u de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder u bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

    • 1.2. Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?
      • Wanneer wij uw betaling direct hebben ontvangen op werkdagen voor 20:45, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden aangeboden aan PostNL of DPD. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en meegegeven aan de pakketdiensten. Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. PostNL levert ook op zaterdag. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor u de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder u bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

    • 1.3. Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
      • Soms kan het voor komen dat de orderbevestiging in de ongewenste e-mailbox (SPAM) terecht komt. We willen u dan ook vragen om ook in deze map te kijken.

    • 1.4. Waar kan ik terecht met mijn vragen en hoe kom ik in contact met de klantenservice?
      • We zijn elke werkdag van 8:30 tot 17:00 bereikbaar via de chat op de website en op telefoonnummer +31(0) 85 2500 468. Tevens zijn we bereikbaar op het volgende e-mailadres: [email protected]We streven er naar om elke werkdag voor 17.00 de e-mails van dezelfde werkdag te beantwoorden. U hoeft dus nooit lang te wachten op een antwoord.

    • 1.5. Kan ik een order annuleren of wijzigen?
      • U kunt een order annuleren of wijzigen door contact op te nemen met de klantenservice via [email protected].

  • 2. Prijzen en betaling
  • 3. Voorraad en verzending
    • 3.1. Zijn alle producten op voorraad?
      • In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat u een melding krijgt dat u maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende is.

    • 3.2. Wat zijn de verzendkosten?
      • De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn €4,95. De verzendkosten naar een adres in België zijn €7,95. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

    • 3.3. Is het mogelijk om de order af te halen?
      • Het is mogelijk om een order af te halen. Dit kunt u doen door te kiezen voor ‘afhalen’ bij het plaatsen van uw order. We willen u tevens vragen om ons per e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat u de order komt afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat en dat u deze direct mee kunt nemen. Houdt er altijd rekening mee dat u minimaal twee uur nadat u van ons persoonlijk de ophaalcode heeft ontvangen terecht kunt voor het afhalen, gezien de verwerkingstijd van de order.

    • 3.4. Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?
      • We verzenden naar alle landen buiten Nederland. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

    • 3.5. Met welke koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?
      • In Nederland en België wordt uw pakket met PostNL geleverd. Voor andere bestemmingen is dit variërend per land.

    • 3.6. Leveren jullie ook op zaterdag?
      • PostNL levert in Nederland op zaterdag de pakketten af. In België worden de pakketten door DPD niet op zaterdag afgeleverd en zult u zodoende uw bestelling van vrijdag op maandag ontvangen.

    • 3.7. Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?
      • Het komt heel regelmatig voor dat uw order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht of de grootte van het pakket. Hierbij kan het voorkomen dat er één van de twee pakketten in het sorteringsproces vertraging heeft opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen over de levering van uw order via [email protected]. Ook kunt u de levering volgen via de traceercodes die u heeft ontvangen per email.

  • 4. Overige vragen
    • 4.1. Wat is de garantietermijn op de producten?
      • Particuliere klanten krijgen 2 jaar garantie.

    • 4.2. Wat is het aantal branduren van de LEDs in de armaturen?
      • Het aantal branduren van de lampen is gemiddeld 40.000 uur.

    • 4.3. Wat moet ik doen als ik mijn producten retour wil sturen?
      • Uw retouraanvraag kunt u eenvoudig aan ons melden door de bestelling retour te melden in uw account. Mocht u geen account hebben aangemaakt tijdens het invoeren van uw bestelling, dan kunt u dit alsnog doen. Als u bij het aanmaken van dit account hetzelfde e-mailadres gebruikt, als het e-mailadres dat is gebruikt in de order, dan zal de order alsnog aan uw account worden gekoppeld. Vervolgens kunt u het volgende stappenplan doorlopen:
        1) Inloggen
        2) Vervolgens kunt u klikken op 'Mijn bestellingen'
        3) Daar ziet u achter de order de knop 'Bekijken'. Daar kunt u op klikken.
        4) U kunt nu in het overzicht terecht van de desbetreffende order. U kunt vervolgens onderin klikken op de knop 'Artikelen retourneren'.
        5) U kunt dan op de volgende pagina de gestelde vragen invullen.
        6) Als u nu klikt op 'Verstuur' dan krijgen wij uw retouraanvraag binnen. Na ontvangst van uw pakket, krijgt u zo snel mogelijk bericht van ons. We willen u vragen om in het vak 'reactie' aan te geven of u uw geld terug wenst te krijgen of mogelijk andere producten wenst te ontvangen.

        U kunt ook uw retour aanmelden per e-mail: [email protected] of per telefoon: 085 2500 468 of start eenvoudig een webchat. Wij zullen dan de retour afwikkeling verzorgen.

        U kunt de bestellingen retourneren naar:
        NoodverlichtingLED p/a Montapacking B.V.
        Ingenieur Hanlostraat 15
        7547 RD Enschede

        We ontvangen graag het verzendbewijs inclusief het track & tracenummer van uw retourzending via e-mail: [email protected] Zonder track & trace code wordt uw retourpakket trager verwerkt door het magazijn en bent u verantwoordelijk als het pakket niet vindbaar is. Het is belangrijk om op de verpakking te vermelden dat het een retourzending betreft. Wanneer mogelijk, dan is het handig als u de originele pakbon in het pakket doet en daarop noteert welk aantal u exact terug stuurt. U mag de items doorstrepen welke u niet terug stuurt.

        Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, dan zullen we dezelfde werkdag nog reageren, zodat u weet dat we uw retourzending in de gaten houden.

    • 4.4. Is het ook mogelijk om producten op maat te bestellen, bijvoorbeeld een specifiek armatuur?
      • We kunnen ook armaturen op maat produceren, maar hier zitten wel wat voorwaarden aan verbonden. Wanneer u hier meer informatie over wenst te ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen.

    • 4.5. Ik heb na ontvangst van mijn order geconstateerd dat er een defect bij zit. Wat moet ik nu doen?
      • We willen u vragen om dan per e-mail te laten weten welke producten defect zijn. We zullen u dan zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 24 uur een reactie te geven om het samen op te lossen.

    • 4.6. Kan ik een nul-factuur ontvangen, wanneer ik een zakelijke bestelling plaats vanuit België?
      • Wanneer u een geldig btw-nummer heeft en deze invoert bij uw adresgegevens, dan zal de website automatisch de btw verrekenen naar 0%.